życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Porzucony przez żonę. Reset

A to Stefan już po resecie

Pora na reset. Naczynia już nie mieszczą się w zlewie. Nie wiem, jak z tym u Was, ale u mnie jest tak, że komputer jako tako (z naciskiem na jako) opanowałem, samochód opanowałem, urządzenia kuchenne – od piekarnika po robota – opanowałem, no za Chiny nie jestem w stanie opanować maszyny do zmywania naczyń i pralki automatycznej. Urządzenia są w domu, ale ja mam do zmywania ręce, a do prania teściową. Przyjdzie w piątek i uruchomi pralkę.

Rozmowy przy sadzeniu fasoli
Zmywam te naczynia i szlag mnie trafia, takie to jest wk… zajęcie. Nic w nim twórczego, tylko obślizgłe talerze. Fe. Przypominam więc sobie wczorajsze rozmowy z córką przy sadzeniu fasoli. Pewnie dlatego, że powiedziała, że dla niej ziemia jest obrzydliwa, tak jak te naczynia dla mnie,
Gdybym ja powiedział swemu śp. ojcu, że ziemia jest obrzydliwa, to zakładając, że mnie nie sprałby (mało prawdopodobne), dałby mi naukę o matce ziemi żywicielce. I ciężkiej na tej żywicielce pracy. Ja sobie dałem spokój. Rozmowa z dzieckiem serfującym po internecie o matce ziemi żywicielce jest równie celowa, co kupienie maszyny do zmywania naczyń, żeby później zmywać ręcznie.
 Jak już ominęliśmy zręcznie temat matki ziemi, to wtykając fasolę w kubek córka zapytała mnie, co chciałbym dostać na święta. Jeszcze jest końcówka września, a ona już myśli o Bożym Narodzeniu! Wcześniej niż  galerie handlowe w USA!!!
– Nie wiesz, co byś chciał dostać na święta? – zdziwienie.
– Nie wiem. We wrześniu jeszcze nie wiem. Wezmę, co Mikołaj da.
– Myślałam, że temat Mikołaja wyczerpaliśmy już miesiąc temu
– No to nie wiem.
– A co byś powiedział o tych perfumach, co  używasz.
– To akurat jest nieaktualne. Przestali je produkować już z dziesięć lat temu. W Europie nie do dostania. Ściągamy jakieś końcówki serii z USA.
– To ja ściągnę, bo chyba je bardzo lubisz. Prawda?
To było jedno z tych pytań fundamentalnych. Czy lubisz zapach, którego używasz?
– Nie wiem, co mam ci odpowiedzieć. Nie wiem. Ale mama lubi.
Popatrzyła na mnie z politowaniem. Widziałem w jej oczach, że odkryła prawdę: Faceci to taki gatunek, który w pewnym wieku lubi tylko to, co ich kobiety, chociaż wydaje im się, że mają swój gust.
Naczynia dalej niepozmywane. Zawiesiłem się w tym myśleniu o sadzeniu fasoli.

Wracamy z tańców. Już późny wieczór
– Wiesz – mówi Weronka – jest tylko jedna osoba ważniejsza od ciebie na świecie.
– Wiem, mama
– Nie. Stefan
– Stefan to nie osoba.
– Jak nie! Stefan to mały człowiek.
– Stefan ma kolce. Ludzie nie mają kolców.
– Jak nie mają. Patrzysz, a nie widzisz.
Faktycznie. Ma dzieciak rację. Co drugi najeżony
Stan zawieszenia

2 comments on “Porzucony przez żonę. Reset

  1. Szwagier
    2 Październik 2015

    Instrukcja obsługi dziecka to bardzo dobry pomysł. Wiesz co masz robić.Ani mniej ani więcej, tyle tylko (aż tyle!) ile żona raczyła wyznaczyć na odcinku wychowania dziecka. Radzę robić notatki kolorem czerwonym na instrukcji typu: zrobiłem, sprawdziłem zawiozłem, wykonałem, tak jest!! itp. Jak wróci jak nic przepyta punkt po punkcie. Lepiej być przygotowanym a nuż coś przywiozła.. Życzliwy szwagier.

    Lubię

  2. Konrad Kruszewski
    2 Październik 2015

    Dzięki za radę. Poznaję eksperta, Widać, że już nie raz robiłeś notatki kolorem czerwonym

    Lubię

Skomentuj

Information

This entry was posted on 1 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,746 hits
