życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Porzucony przez żonę. Nieśmiertelność

Moje 10-letnie dziecko zaczęło pisać książkę. Tytuł „Nieśmiertelność”. Zaledwie po tygodniu przebywania sam na sam z tatusiem. Strach pomyśleć, co by napisało, gdyby przebywało ze mną dłużej. Może  „Stąd do wieczności”, choć już taki tytuł „chodzi” w literaturze światowej. Poza tytułem „Nieśmiertelność” Weronka napisała trzy zdania. Nie wiem jakie, tajemnica, nie chce pokazać. I narysowała ducha. Ducha podejrzałem – jest sympatyczny.

Tworzenie „Nieśmiertelności” trwało jakieś pół godziny. Znacznie krócej niż sama nieśmiertelność. I zdaje się, że się zakończyło na tym duchu i trzech zdaniach.
Skończylibyśmy naszą tygodniową egzystencję porzuconych w pełnej symbiozie, gdyby…
Nigdy tego nie róbcie. Jeżeli udało się wam nawiązać z dzieckiem trwałą nić porozumienia przy ognisku i wspólnych rozmowach, zabawach i wygłupach, nigdy, ale to przenigdy nie zaglądajcie potem do dziennika lekcyjnego. Niestety nie posłuchałem swojego rozumu i zajrzałem, bo mam elektroniczny dostęp do szkoły. Po co mi on. Lepiej żyć w niewiedzy aż do wywiadówki. To daje jakieś pół roku życia złudzeniami. A tak…
Powiem tylko, że rzeczywistość mojej córeczki, a rzeczywistość dziennika, to są dwie różne rzeczywistości. W wielu miejscach do siebie nie przystają. Rzeczywistość dziecka jest zdecydowanie piękniejsza.
Przeżyliśmy w szczęściu i zdrowiu. Mamusia odpoczęła od nas na hiszpańskiej jeszcze ziemi. Wraca w nocy. Jak zajrzy do dziennika, będą gromy. Ale to dopiero jutro.
Porzucony przez żonę, Straty materialne

Skomentuj

Information

This entry was posted on 6 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,746 hits
