życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Porzucony przez żonę. Niewytłumaczalne zjawiska

Te buteleczki z katalońskim trunkiem dostałem od żony chyba w nagrodę za przeżycie bez uszczerbku na zdrowiu dziecka i swoim. Problem jest taki, że to nasze życie z córeczką nawet dla nas miało swoje tajemnice. Po powrocie żony dopiero się okazało, że utraconych części garderoby dziecka jest znacznie więcej niż jedna bluza zgubiona w lesie. To spore zaskoczenie dla  mnie i dla Wery, zwłaszcza w sprawie mundurka szkolnego, który przepadł nie wiadomo gdzie.

Dodatkowo wyszło na jaw, że dziennik szkolny zlustrowany przez żonę ma więcej zaskoczeń i zdziwień niż mi się wydawało. Nawet u Werki kolejne wpisy wywoływały wyraźnie ruchy brwi w górę, ale akurat w jej przypadku to normalne. Ją dziwi wszystko. Zwłaszcza uwagi o jej zachowaniu. Mnie to akurat nie zdziwiło, bo wybrałem opcję „nie zaglądaj do dziennika”, którą zmieniłem tylko raz (czytaj:Porzucony przez żonę. Nieśmiertelność ), czego żałuję do dzisiaj.
Ale najdziwniejsze, zupełnie niewytłumaczalne dla nas obojga zjawisko, to zeszyt z języka polskiego. Żona odkryła, że posługiwaliśmy się zeszytem z klasy trzeciej, czyli ubiegłorocznym. Ja sprawdzałem jego prowadzenie, a dziecko udowadniało mi, ze zadane prace domowe już dawno ma odrobione. I to było akurat prawdą, bo te prace zostały odrobione już rok temu. Taki sukces!!! Tymczasem aktualny zeszyt do klasy czwartej był u pani nauczycielki, która zebrała wszystkie zeszyty, żeby je sprawdzić. Może to i lepiej. Uwolniła mnie od stresu.
 Żona po powrocie przez pół nocy odkrywała te tajemnice, rzucając, głównie wzrokiem, gromy w moim kierunku. A to jakąś skotłowaną masę ubrań upchniętą za krzesłem, a to masę błędów w zeszytach. Ale dziś wieczorem któryś z tych trunków pęknie i mam nadzieję, ze rozjaśni mi w głowie na tyle, że niektóre z tych niewytłumaczalnych zjawisk rozkminię.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 7 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,926 hits
