życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Porzucony przez żonę. Bilans wstępny

Pora na podsumowania. O tym, że żona wróciła dowiedziałem się kilka godzin przed jej lądowaniem. Wejścia w moje posty z Hiszpanii spadły do zera. A było po kilkanaście dziennie, gdyż żona była w licznym towarzystwie koleżanek. Docierały stamtąd do mnie liczne reakcje na moje posty. Były pozytywne. Prawie wszystkie. Jedna osoba wydawała przedburzowe pomruki. Nie powiem, która. Teraz jest tak, że z Barcelony nie mam pozytywnych komentarzy. Za to burzowe pomruki już są w domu.
Teraz siedzimy, sączymy nalewkę. Bardzo dobra, to właściwie likier nie nalewka, słodki, na ziołach. Dzięki niej gromy nie spadają z nieba.
Córeczka ciężko pracuje, robi gazetkę klasową na Halloween. Na początku października! Nic dziwnego, że dziecko, niczym amerykańskie galerie handlowe,  już myśli o prezentach pod choinkę.

Gazetka jest bardzo ładna. Przypomina teatrzyk lalek, albo szopkę bożonarodzeniową. Tylko figury są inne. Jest w niej kot i czarownica, zombi, świnia i mumia (to ten koleś z rogiem). Dynia też jest. I nietoperz.
 – Następnym razem wyjadę na miesiąc i nie zostawię wam żadnej instrukcji obsługi – grozi żona.
Nogi ugięły się pode mną – wcale nie od alkoholu. Wera patrzy z niedowierzaniem. – Tatuś przeżyje – mówi – ja też. Ale szkolny dziennik elektroniczny tego nie przeżyje.
 Nic nie mówię, bo wyjęła mi to z ust. Wystraszony chowam się za komputerem. O! Ciekawe. Statystyka poprzedniego posta pokazuje,  że jest jeszcze jakieś jedno wejście z Hiszpanii. – Któraś z was tam została? – pytam.
 – Idziemy do kina – mówi żona, jakby nie słyszała mojego pytania.
Jak to do kina. Przecież dziś…czytaj: Płeć umysłu.Wielki mecz

Skomentuj

Information

This entry was posted on 8 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,926 hits
