życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Zmieniam płeć. Fryzjerki będą walczyć!

Skoro zmieniam płeć, to chodzę już tylko do salonów damskich. Fryzjerki to najbardziej czuły barometr zachowań społecznych. Fryzjerki, kosmetyczki, oraz pokrewne im zawody, które narażone są na kontakt z klientem i jednocześnie mają mnóstwo czasu na gadanie. Sprzedawczyni w hipermarkecie sobie nie pogada,a fryzjerka…
Ledwie wódz zdążył wczoraj nastraszyć naród tymi pasożytami i pierwotniakami, które perfidni uchodźcy przemycają w sobie, by Polskę zniszczyć, a u niej, u tej fryzjerki, te pasożyty już dziś siedzą na progu, już czyhają na nią i jej dzieci, a ona jet przerażona.

Sytuacja jest taka: Siedzę w salonie damskim (jeszcze strzygą w nim mężczyzn) na fotelu fryzjerskim. Oprócz mnie cztery kobiety, wszystkie, jak mówi mój kolega „z twarzy niezłe dupy”. Wiem, że to szowinistyczne, dlatego ja tak nie mówię, tylko mój kolega. Wszystkie kobiety są w wieku, że daj Panie Boże zdrowie. Zaledwie w przedziale 20 – 35 lat. Dlatego lubię tu przychodzić. Trzy to fryzjerki, najstarsza wygląda na właścicielkę zakładu, i czwarta – klientka. Coś jej na głowę nałożyły, jakąś folię, jakieś pozłotka, sreberka, loki na to nakręciły, wygląda jak kosmita, któremu przed chwilą piznął  w strzępy kombinezon. Jasne, że w tym stanie na ulicę nie wyjdzie, musi czekać, aż jej to wyschnie i się ułoży. No to gadają. Poza najmłodszą, bo najmłodsza strzyże mnie i już za to ją lubię.

– Wiecie, co jest najgorsze – mówi „właścicielka”, a ja już spodziewam się Armagedonu – że oni przywlekli do nas choroby. W salonie powiało zarazą, a ja nastawiłem uszu.  – Gruźlicę, której tu już nie było. I ajdsa.
Wódz co prawda straszył cholerą, ale  co za różnica. – Nie wiem, ale jak tak dalej pójdzie, trzeba będzie walczyć – kontynuowała, a ja wyobraziłem ją sobie walcząca na barykadzie, jak tą lokówką napierdala muzułmanów.
– A mnie – wtrąciła się ta w rozerwanym na głowie kombinezonie – to jeden taki już molestował. Jak to jak molestował? Zaczepiał na ulicy, po nocy.
– Jak nic – pomyślałem – jakiś Syryjczyk na łbie jej ten kombinezon porwał. Ale nie. – Fizycznie zaczepiał? – dopytała właścicielka. – Nie, tylko coś powiedział obraźliwego, ale nie wiem co, bo nie rozumiem po muzułmańsku. – Na szczęście – dodała odgarniając włosy spod tego rozpirzonego hełmu -jest Młodzież  Polska (albo Wszechpolska, bo nie dosłyszałem)
 – A to całe szczęście – nie wiem, czy dobrze ją zrozumiałem – że jest młodzież, która po muzułmańsku rozumie.
– No i nie chcą za nasze pensje pracować –  wtrąciła trzecia fryzjerka, która do tej pory się nie odzywała. – Jeden taki (nie wiem, skąd on jednego takiego zna) dostał od Caritasu 500 złotych, to już go następnego dnia nie było. Nawet nie podziękował, tylko pojechał do Niemiec po zasiłek. Wszystko, co najgorsze do nas wysyłają, do największej biedy, im większa bieda, tym więcej uchodźców do niej ślą.
– To powinnaś być wdzięczna „jednemu takiemu”, że sam z nieprzymuszonej woli wyjechał po socjal niemiecki – pomyślałem i poczułem wdzięczność do tej mojej najmłodszej fryzjerki, że się w ogóle nie odzywała, tylko zajmowała moją marną fryzurką.
– Trzeba uczuć dzieci religii – doszła do clou „właścicielka salonu”. – I samemu też trzeba się religii uczyć, żeby walczyć z niewiernymi.
Wtedy zobaczyłem wyraźnie te trzy wspaniale gracje (czwartą najmłodszą wyeliminowałem) w starciach z muzułmanami, jak jedną ręka napierniczają ich lokówkami po muzułmańskich czerepach, a w drugiej dzierżą modlitewnik, z którego odczytują „Litanię do Najświętszego Serca Jezusowego”. I podziękowałem Panu Bogu za sklerozę, dzięki której zapomniałem swojej czapki. Przecież, gdyby one mnie w niej zobaczyły, zadźgałyby lokówkami.

Przy wyjściu zostawiłem najmłodszej pięć złotych napiwku. Za to, że się nie odzywała. Po kuj

Skomentuj

Information

This entry was posted on 15 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 527,752 hits
