życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Do Omska!!!

Znowu powtarzam z córką historię. Czyli podział administracyjny kraju na województwa i stolice tych województw. Dwa tygodnie temu nie wiedziałem, dlaczego to jest historia, a nie geografia. Teraz już wiem. Zanim się tego nauczymy, ten podział administracyjny będzie już  historyczny. Zwycięski PiS zapowiedział utworzenie trzech nowych województw, w tym Częstochowskiego, jako priorytetowego dla tej partii województwa. No tak, powtórna chrystianizacja kraju nie może się odbyć w Polsce bez województwa, w którym ma swoją siedzibę Królowa Polski.Wsłuchuję się w odgłosy medialne po zwycięstwie PiS-u i mam deja vue. Mówią o frankowiczach, sześciolatkach w podstawówkach, likwidacji gimnazjalistów, bezwzględnym zakazie aborcji. O tym samym mówili dwa lata temu. Jeśli ktoś miał nadzieję, ze PiS pchnie nasze życie społeczne na nowe tory, to ma rozczar. Ja mam wkurw, bo wiedziałem, że tak będzie.
Politycy PiS-u opowiadają w mediach, że teraz będą dążyć do tego, aby polski naród odzyskał swoją tożsamość. Jeżeli z powodu zlikwidowania gimnazjów, pozbycia się sześciolatków ze szkół, czy absolutnego zakazu aborcji naród coś odzyska, to z pewnością nie tożsamość, tylko wkurw na to, że polska polityka latami nie może wyjść z zaklętego kręgu tych samych problemów.
Rzucić by to wszystko w pi..u i wyjechać do Omska! Dlaczego? Starcy pamiętają, młodszym przypomnę sowiecki dowcip z dawnych czasów:
Czasy Breżniewowskie. Egzamin wstępny na Uniwersytecie Łomonosowa w Moskwie. Siedzi stary profesor, wchodzi panienka. – Zdrastwujcie.
– Zdrastwujcie.
– Skąd panienka przyjechała?
– Z Omska
– Dobrze. Co tam panienka umie?
– ?
– To może na początek coś łatwego. Proszę przedstawić poglądy Karola Marksa na kapitalizm.
– ?
– Ale kim był Karol Marks, panienka wie?
– ?
– Interesujące. Skąd panienka jest?
– Z Omska.
– Aaaa? Z Omska! To jeszcze coś łatwiejszego. Proszę opowiedzieć o roli, jaką odegrał towarzysz Lenin w rewolucji październikowej.
– ?
– Interesujące. Ale kto to był towarzysz Lenin, wiecie?
– ?
– Przepraszam, że jeszcze raz zapytam, skąd panienka jest?
– Z Omska.
– Tylko mi nie mówcie, że również nie wiecie, kim jest towarzysz Breżniew
– ?
Zrezygnowany profesor smutno popatrzył w okno i zapytał jeszcze raz: – Przepraszam, ale muszę się upewnić. Skąd panienka jest?
– Z Omska
– A rzucić by to wszystko w pizdu i wyjechać do Omska -westchnął profesor.

Czytam w gazecie, że ojciec Rydzyk za poparcie udzielone PiS-owi oczekuje teraz dowodów miłości. Czyli chce, żeby prezes Jarosław dał mu dupy. W przeciwnym razie rozpęta burzę wokół aborcji i mediów publicznych. Według mnie, będzie siedział cicho, jak otrzyma swoje udział w telewizji publicznej i wydoi publiczna kasę na swoje medialne imperium. To też już było przerabiane.
Rzucić by to wszystko w pi..u i wyjechać do Omska. Ale to plan zbyt odważny. Mam więc swój prywatny Omsk, 30 kilometrów od miasta, w lesie. Wyłączam telewizor i komputer, rzucam wszystko w pi..u i wyjeżdżam do lasu.
Do lasu, szybko do lasu! Po ciszę, spokój, zadumę i ..uj wie po co jeszcze, bo kiedy przyjechałem na miejsce, a nie byłem tam rok, to się okazało, że „mój las” wycięli. Jeżdżą po nim teraz jakieś urządzenia, sprzątają gałęzie, spychają ziemię. Pewnie złodzieje z PO ukradli las, zanim jeszcze prezydent Duda zdążył nie podpisać ustawy o lasach państwowych.
Na szczęście lasów ci u nas dostatek, więc znalazłem drugi. Nazbierałem w nim takich właśnie grzybów.

Kanie, czy sromotniki? Fundamentalne pytanie. Jak jutro nie będzie wpisu na bloku, znaczy, sromotniki.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 29 Październik 2015 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,746 hits
