życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Nie potrzeba PiS-u. Sami się za mordę weźmiemy

Mówię jej, że chcę popcorn solony, a ona mi dosypuje piernikowy. O żesz .urwa! To ma być demokracja, wolny rynek?! Nie potrzeba żadnego PiS, żeby nas wziąć za mordę. Sami się weźmiemy.

Na początek pytanie: czy mieliście kiedykolwiek w kinie tak, że kupowaliście słony popcorn, a potem okazywało się, że między słonym jest słodki? I co z tym zrobić? Bo seans już się zaczął,  już trochę zjedliście, nie da się już zwrócić. Ja mam tak ciągle. Wcześniej myślałem, że to przez przypadek im się trochę zmieszało, ale od 12 stycznia, od dnia protestów w obronie wolnych mediów już wiem, że nie.

20160109_141124

Po kolei. Na protest pod siedzibę regionalnej telewizji wybrałem się wbrew sobie. Właśnie dlatego, że odbywał się właśnie w takim miejscu. Skojarzenie było zatem takie, że ja nie będę bronił wolnych mediów, tylko posady kolejnego dyrektora posadzonego tam przez poprzednią ekipę. Jednak w końcu poszedłem, gdyż uznałem, że sprawa wolnego słowa jest ważniejsza od dupy jakiegoś partyjnego nominanta. Na przyszłość mam jednak prośbę do organizatorów, żeby takie protesty organizowali w innych, bardziej eksponowanych miejscach miasta. Żeby bronić wolnych mediów nie trzeba protestować pod siedzibą telewizji publicznej, bo część osób, podobnie jak ja, ma w dupie taką telewizję, jaką była do tej pory.

Przejdźmy jednak do rzeczy. Po manifestacji udałem się z osobą towarzyszącą do kina, na film „Moje córki krowy”. I tam razem z biletami zażyczyłem sobie duży zestaw z pepsi i solonym popcornem.

Klasyka. Ja grzebię po kieszeniach, wyciągam pieniądze, kartę parkingową do podstęplowania, panienka sypie popcorn do pudła. Nie mam czasu, ani możliwości sprawdzić, co ona tam sypie, bo zajęty jestem własnym grzebaniem. Coś mnie jednak tknęło i już niestety po zapłaceniu zajrzałem do kubła. Na wierzchu leżały jakieś mocno brązowe wypierdki, a jak wiadomo popcorn solony jest jasny. – Prosiłem solony – rzuciłem w stronę panienki. -To jest solony – powiedziała panienka wyraźnie zaskoczona tym, że ktoś zajrzał do kubła, żeby sprawdzić, co ona do niego nasypała. – Tylko w ramach promocji na wierzchu jest piernikowy – odpowiedziała sprzedawczyni, ucieszona, że znalazła zadawalającą odpowiedź.

– Ale ja nie chcę w promocji, chcę bez promocji sam solony. – Ale – tu panienka zaczęła się czerwienić, bo skończyły się jej już gotowe odpowiedzi – mnie kazano dosypywać piernikowego.

Rozumiecie! Kazali jej dosypywać! W Heliosie! Zamawiasz co innego, a oni wsypują, co chcą. Już miałem zacząć rzucać kurwami i domagać się kierownika, kiedy przypomniałem sobie,  że jestem z osobą towarzyszącą i w końcu przyszedłem na seans dla przyjemności, a nie po wkurw.

Ale i tak wkurwiałem się przez pół seansu, kiedy tylko natrafiałem na popcorn piernikowy . A trafiałem ciągle, bo się wymieszał z solonym. Zamiast więc oglądać film, z powodu tego wkurwu, rozmyślałem. A to rozmyślanie było powiązane ze wcześniejszą demonstracją.

– Ładną demokrację i piękny pluralizm żeśmy sobie przez te 25 lat zgotowali. Są w mieście trzy multipleksy, wszystkie Heliosa, we wszystkich są takie same filmy i we wszystkich dosypują słodkiego popcornu do solonego. Amen. Taki wolny rynek, taki pluralizm, taki za przeproszeniem .uj. Nie trzeba PiS-u, żeby nas trzymać za mordę.

Nie wiem tylko, po co oni robią te dosypki, choć mam dwie teorie. Albo robią reklamę podprogową, licząc na to, że jak ktoś spróbuje przez przypadek słodkiego, to mu posmakuje i się uzależni, albo im nie schodzi i próbują po cichu upłynnić nadwyżki.

Jeśli zaś chodzi o film „Moje córki krowy”, to zgodnie z tytułem – krowiasty. Ale nie traktujcie tej opinii zbyt obligatoryjnie. Weźcie po uwagę, że film oglądałem napędzany piernikowym popcornem, czyli na dużym wkurwie.

4 comments on “Nie potrzeba PiS-u. Sami się za mordę weźmiemy

  1. Barbara Łapińska
    10 Styczeń 2016

    taki wkurw miewam odkąd uświadomiłam sobie świadomie choć przypadkowo, że jestem klientem sklepowo -kioskowo -bazarkowo- i czego tam jeszcze, którego życzenia ,żeby nie powiedzieć obrazoburczo żądania są w bardzo głębokim poważaniu in plus. In plus, bo poproszę15 deka mięso mielonego bo tak się składa że lubię je fundować świeże kotom, dla sprzedawcy oznacza, a może być 20? kładłam na to lachę początkowo czyli przed kilkoma miesiącami, ale teraz wiodę uparcie dialog zmierzający do osiągnięcia 15 deka czy tam 20 czy 30 w zależności od wielkosci kociej wyżerki. A może być 18? nie poproszę 15, no to 16!!!! Gdybym rzecz jasna chciała 18 to poprosiłabym 18!!! . Mówie to im tym sklepowym z całym szacunkiem dla ich wagi, ale chyba nie rozumieją, że 15 oznacza 15 sądząc po ich wielkich gałach o co tej babie sie rozchodzi, kiedy patrzą na mnie nierozumiejącymwzrokiem. Bajeczne zakupy dotyczą również drobnego owocu, szczególnie gustuję w dialogach czereśniowych, a późnym latem śliwkowych.Oszczędzam na swojej psychice kupując inne rzeczy na sztuki na szczęście, bo zakup równej ilości w kg jesli chodzi o pomidory nie ma szans, można próbować, ale to jak z tą tabliczką na drzwiach „ciągnąć, można pchać ale będzie ciężko”. sorry za rozwlekłość, ale ten Twój popcorn piernikowy (!!!! co za głupek to wymyśla!!!) sprawił, że jako żywe zjawiły się moje wkurwy. Jutro na pewno będą w realu , bo będę kupować ćwierć deka sera żółtego. Taka to ze mnie dziwaczka.

    Liked by 1 osoba

    • kredek
      10 Styczeń 2016

      Ja też z piernikowym spotkałem się pierwszy raz, wcześniej był karmelowy

      Lubię

  2. Wąski
    11 Styczeń 2016

    Współczuję, jak pan daje radę żyć ? Bez obiektywnego przekazu i z popcornem piernikowym. Faktycznie można ocipieć, nic dziwnego, że „życie umysłowe” zagrożone. Proponuję przywiązać się do drzewa !

    Lubię

  3. Pingback: Taka mała trąbka | życie umysłowe

Skomentuj

Information

This entry was posted on 10 Styczeń 2016 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 527,752 hits
