życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Wiśnia mocna

Wybrałem się rano z aparatem do lasu w nadziei – nie wiadomo na co. Okazało się, że znalazłem wiśnię. Czyli chyba już wiosna.

Na górze dzięcioł napiernicza, aż uszy puchną

IMG_7258

A na dole ptak królewski milczy dostojnie

IMG_7269 (2)

Jest i wiśnia, wyjątkowo mocna w tym roku.

IMG_7254 (2)

Zszedł śnieg i spod niego wylazło to, czym Polacy w lesie zajmują się najchętniej. Na powierzchni około pół hektara naliczyłem ze trzydzieści butelek po alkoholu. Plastikowych petów nie liczyłem, ale było ich ze dwa razy tyle. Nie było to żadne wysypisko, tylko fragment Puszczy Knyszyńskiej.

IMG_7255

IMG_7251

IMG_7256 (2)

 

IMG_7252

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żeby trafić na czystą naturę (nie mieszać z wódką czystą), musiałem wejść do matecznika.

IMG_7276 (2)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 7 Luty 2016 by in Bez kategorii.

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,746 hits
