życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Zmienił mi się widok z okna

Zmienił mi się w nocy widok z okna. Na taki. SycylijskiIMG_9194

Miałem już dosyć głupawej przyśpiewki „Polska, biało-czerwoni” i atmosfery telewizyjnej z nią związanej. Jestem kibicem, uwielbiam piłkę nożną, ale to, co telewizory z nią teraz wyprawiają, to nie na moje skołatane nerwy. Boję się otworzyć lodówkę, bo a nuż wyskoczy z niej opięty piwem brzuchacz i zawyje „Polska, biało-czerwoni”. Odnoszę wrażenie, że ci debilni dziennikarze, albo ich wydawcy zmuszają oszołomionych alkoholem bezmózgowców do śpiewania, bo inaczej, tak myślą, relacja z Euro będzie do dupy.
IMG_9110

Uciekłem od tego na Sycylię.  Jakaś wioska to jest, gdzieś w pobliżu Noto. A Noto to cel mojego wyjazdu.  Nie wiedziałem o jego istnieniu, dopóki nie przeczytałem, że zbudował go Barok, od podstaw. Na gołym wzgórzu, jako zadośćuczynienia, za zniszczenie trzęsieniem ziemi antycznego miasteczka w nieco innym miejscu. Muszę to zobaczyć. Tylko póki co, nie wiem jean tam dotrzeć. Ale się dowiem. Może też dojadę do Syrakuz. Zobaczymy.

IMG_9149

Hotel jest trochę odcięty od świata, więc spokojny.  I chociaż to zakochana w futbolu Italia, nikt tu nie wyje na cześć włoskich piłkarzy.

IMG_9128

 

IMG_9158

Pierwsza żywa istota, która przyszła w odwiedziny miała wyjątkowo długie palce i wyglądała na szefową tego hotelu.

IMG_9203

Tu będę jadł.

IMG_9188

Do plaży mam trzy kroki, bo hotel na niej stoi. Do basenu jeszcze bilżej.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 20 Czerwiec 2016 by in fotografia, natura, przyroda, społeczeństwo and tagged , , , , .

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 527,752 hits
