życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Tom Hanks podekscytowany

  • Jestem podekscytowany moim nowym autem – napisał Tom Hanks na Instagramie pod tym zdjęciem. Nie mogłem się powstrzymać przed jego udostępnieniem. Miałem bowiem taki sam samochód,  w kolorze czerwonym. Kiedy byłem młody, w latach osiemdziesiątych.

cv8dkm6wyaazdgl

Są w Polsce jeszcze tacy, którzy do tej pory takimi jeżdżą. Zazdroszczę im. Chociaż przez chwilę  mogą poczuć się jak Tom Hanks.

Spostrzegawczy zauważą, że mały fiat jest na węgierskich numerach rejestracyjnych, więc choć jest to polski samochód, to aktor nie w Polsce się z nim  spotkał. Nie wiadomo również, czy to, co pisze, że to jego nowy samochód  jest prawdą. Zdjęcie zostało prawdopodobnie wykonane w Budapeszcie, gdzie robiono zdjęcia do filmu Inferno. Widziałem, wyjątkowo słaby, ze trzy razy reżyserowi udało się mnie uśpić.

Ale jednak sukces jest. Edwarda Gierka i jego programu rozwoju motoryzacji w PRL. Sprzed czterdziestu lat. Od rozpoczęcia produkcji oczywiście, bo egzemplarz na zdjęciu tylu lat nie ma

2 comments on “Tom Hanks podekscytowany

  1. 34 minuty
    30 Październik 2016

    Przeczytałam z przyjemnością.

    Lubię

  2. Anonim
    31 Październik 2016

    Sukces…. Ot sracz na kółkach z dachem…

    Lubię

Skomentuj

Information

This entry was posted on 30 Październik 2016 by in film, fotografia, historia, humor, internet, motoryzacja, Polska Ludowa, PRL, USA and tagged , , .

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

życie umysłowe na facebooku

Statystyki bloga

  • 550,746 hits
