życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

Czy mnie jeszcze słucha moje ciało?

Po raz pierwszy zabieram głos w tej sprawie, bo póki co cały czas było o mnie, beze mnie… ale drodzy Państwo nie dam sobie wmówić, że czarne jest białe, a białe jest czarne – napisała Kayah.  – Na Festiwalu w Opolu w tym roku nie wystąpię. I jest to moja decyzja. Na znak jedności z tymi, którzy na cenzurowanym byli i nadal pozostali, bo wobec nich nie wywołała się taka burza. Dziękuję wszystkim za publiczne i prywatne wyrazy wsparcia. To bardzo wiele znaczy dla nas jako Polaków. 

Media ekscytują się próbami prezesa Kurskiego niedopuszczenia do występu Kayah w Opolu na festiwalu, czyli cenzurą prewencyjną za zaangażowanie piosenkarki w działalność KOD-u. Wyobrażam sobie, że gdyby dzisiejsze gwiazdy miały kręgosłupy wykonawców z przełomu lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych, to w wyniku poczynań Kurskiego festiwal w Opolu wyglądałby tak:

Skomentuj

Information

This entry was posted on 16 Maj 2017 by in film, humor, muzyka, obyczaje, polityka, Polska, społeczeństwo, wychowanie.

Kategorie

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

Statystyki bloga

  • 1,797,180 hits
