życie umysłowe

Najlepszy blog o rzeczach oczywistych. Niby oczywistych

System donosicielstwa wspomoże weryfikację nauczycieli?

Jak sądzicie, którą ekspert posłanka PO ma na myśli? Wszystko wskazuje na to, że jest to ulubiona ekspertka „Życia umysłowego, specjalistka od dobroczynnego wpływu spermy profesor Elżbieta Dudziak. A jak ktoś zna się na męskim nasieniu, to tak jak by znał się na wszystkim. Zwłaszcza na nauczycielach żyjących na kocią łapę

 

3 comments on “System donosicielstwa wspomoże weryfikację nauczycieli?

  1. Tadeusz
    22 czerwca 2017

    Urszula, nie Elżbieta (professoressa od nasienia nazywa się tak samo jak nasza sławna wokalistka jazzowa, więc tym łatwiej zapamiętać) 🙂

    Lubię to

  2. Zdjecia Meksyk
    22 czerwca 2017

    Jezusie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co to za ograniczony babsztyl. Mam nadzieję, że nie absolwentka UAM, bo wtedy oddaję swój dyplom. Dzięki Ci Boże, że jestem już na emeryturze.

    Lubię to

  3. Jolanta Kotwica
    25 czerwca 2017

    Całe życie zawodowe byłam nauczycielem. Wówczas najważniejsza była ideologia – no to ja awansów nie zaznałam. Teraz – rozumiem, że obok ideologii, ważne są też stosunki (tylko) małżeńskie i to pod pisowskim rygorem. Nie jestem lekarzem i nie wiem kto w pisie jest chory na głowę, ech … strach sie bać

    Lubię to

Skomentuj

Information

This entry was posted on 22 czerwca 2017 by in Bez kategorii.

Kategorie

Follow życie umysłowe on WordPress.com

Kategorie

Statystyki bloga

  • 1,797,180 hits
